Ważne informacje dla pacjentów

 

1. Rejestracja

Rejestracja telefoniczna odbywa się w następujących godzinach:

  • Poniedziałki – od 17:00 do 20:00
  • Wtorki – od 9:00 do 12:00
  • Środy – od 17:00 do 20:00
  • Czwartki – od 9:00 do 12:00

Poza tymi godzinami możesz zarejestrować się przez stronę internetową.

Osobiście (np. podczas wizyty), przez telefon, mailowo lub przez formularz online. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

  • skontaktować się telefonicznie pod nr (58) 727 94 41 – w godzinach pracy rejestracji telefonicznej
  • wysłać wiadomość przez formularz kontaktowy
  • jeśli rejestrowałeś się przez internet, możesz kliknąć przycisk „Anuluj” lub „Zmień termin” w mailu potwierdzającym, który otrzymałeś w dniu zgłoszenia

2. Pierwsza wizyta

  • dowód osobisty
  • jeśli byłeś wcześniej pod opieką innej poradni proszę o uzyskanie kserokopii dokumentacji (bez potwierdzania za zgodność z oryginałem)
  • całą swoją dokumentację medyczną: wyniki badań, wypisy, zdjęcia. Proszę o zabranie ze sobą całości – zarówno dokumentów dotyczących powodu wizyty, ale także wszelkich innych problemów zdrowotnych (nawet EKG sprzed 30 lat).
  • dokładną listę aktualnie przyjmowanych leków z dawkowaniem
  • skierowanie (jeśli posiadasz – patrz: odpowiedź na pytanie o skierowanie)

Nie, skierowanie nie jest konieczne. Jeżeli jednak skieruje Cię lekarz rodzinny lub inny specjalista, dobrze wystawione skierowanie będzie dla mnie ogromnym ułatwieniem.

W trakcie pierwszej wizyty zapoznaję się nie tylko z aktualnym problemem, ale także zbieram wszelkie informacje dotyczące stanu zdrowia i przebytych chorób, analizuję dostępną dokumentację, ustalam dalszy plan opieki.

Przed pierwszą wizytą trzeba będzie wypełnić specjalnie przygotowany Formularz Rejestracyjny. Można to zrobić za pośrednictwem komputera (link do formularza) lub w tradycyjny sposób tuż przed wizytą.

Na pierwszą wizytę należy zgłosić się ~15 minut przed ustalonym terminem, gdyż tyle czasu potrzebne będzie na przeprowadzenie drobnych formalności.

3. Recepty, skierowania i zaświadczenia

Tak. Praktyka ma zawartą z NFZ umowę upoważniającą m. in. do wystawiania recept na leki refundowane. Jeśli posiadasz uprawnienia do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, to otrzymasz receptę objętą refundacją.

Tak, jeżeli zachodzi taka konieczność.

Tak. Jeśli posiadasz uprawnienia do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, to koszt pobytu w szpitalu pokrywa NFZ.

Tak. Za wszystkie zlecane przeze mnie badania dodatkowe trzeba będzie zapłacić zgodnie z cennikiem obowiązującym w danym laboratorium / pracowni.

4. Opłaty

Nie.

Koszt badania USG tarczycy:
– 50 zł, jeśli wykonywane jest w trakcie wizyty (pierwszorazowej lub kontrolnej)
– 100 zł, jeśli rejestrujesz się wyłącznie na badanie USG tarczycy

Można zapłacić w dniu wizyty, na miejscu (tylko gotówka) oraz przed lub po wizycie przelewem lub za pomocą płatności internetowych. Jeśli nie dojdzie do wizyty, niezależnie od przyczyny, całość opłaty zostanie zwrócona z powrotem na rachunek nadawcy.

Podczas wizyty wystawiam paragon fiskalny. Na prośbę osoby zainteresowanej mogę sporządzić imienny rachunek lub fakturę VAT.

Pierwsza wizyta 140 zł, kontrolne wizyty 120 zł.

5. Dokumentacja i ochrona prywatności

Czy mogę uzyskać dostęp do prowadzonej przez Pana dokumentacji medycznej?
W jaki sposób mogę uzyskać dostęp do dotyczącej mnie dokumentacji medycznej?
Czy mogę upoważnić inną osobę, aby również miała dostęp do dotyczącej mnie dokumentacji medycznej?
W jaki sposób mogę upoważnić kogoś do dostępu do dotyczącej mnie dokumentacji medycznej?
Czy poza mną i osobą przeze mnie wskazaną, ktoś może mieć dostęp do dotyczącej mnie dokumentacji medycznej?
Czy mogę się dowiedzieć, czy i komu udostępnił Pan dotyczącą mnie dokumentację medyczną?
Jak długo będzie Pan przechowywać dokumentację medyczną?
Co się stanie z dokumentacją po upływie okresu przechowywania?

Dokładam wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo dokumentacji i danych osobowych. Szczegółowy opis zasad postępowania znajduje się w dokumencie Polityka bezpieczeństwa danych osobowych.

Uwaga: korespondencja za pośrednictwem e-mail nie zapewnia ochrony prywatności informacji. Proszę unikać przekazywania poufnych informacji i kompletu danych osobowych w standardowej korespondencji e-mail.

Jeśli zamierzasz przekazać e-mailem skan dokumentacji lub wyników badań, warto wysłać je w formie zabezpieczonego hasłem archiwum ZIP lub RAR. Hasło proszę uzgodnić w trakcie wizyty lub przekazać telefonicznie.

Warto skorzystać z możliwości jakie daje szyfrowanie poczty elektronicznej przy pomocy OpenPGP lub S/MIME.

Mój klucz publiczny OpenPGP
Certyfikat S/MIME

Regulamin organizacyjny znajduje się tutaj: PDF

6. Kontakt

Jeśli potrzebujesz przekazać mi plik, możesz

  • wysłać go mailem jako załącznik na adres: kontakt@dr-wisniewski.pl
  • skorzystać z formularza na tej stronie internetowej – kliknij „strefa pacjenta” w pasku na samej górze strony

Przed wysłaniem pliku, który zawiera dane osobowe lub poufne informace, przeczytaj informacje dotyczące bezpieczeństwa w punkcie 5 „Dokumentacja i ochrona prywatności”

Możesz zostawić wiadomość głosową, tel. (58) 727 94 41.

Możesz przesłać wiadomość tekstową:

  • formularz kontaktowy
  • kliknij „Moje konto” – okrągły przycisk po stronie prawej (dla bardziej zaawansowanych użytkowników)